BG | EN | RU |


СВОБОДНИ ПОЗИЦИИ
1. Координатор производство към Дирекция "Координация на производството в България и чужбина"
2. Експерт/Ст. експерт „Регулаторна координация“


Sopharma


КООРДИНАТОР ПРОИЗВОДСТВО
към
ДИРЕКЦИЯ КООРДИНАЦИЯ НА ПРОИЗВОДСТВОТО В БЪЛГАРИЯ И ЧУЖБИНА



Квалификация:
- Задължително висше образование
- Магистър Фармацевт,
   • При наличие на подходящ опит - може Магистър по Химия или Биология

Езици:
- Задължителен много добър писмен и говорим английски език
- Руски език

Опит:
- Опит във фармацевтичното производство
- Организационен, работа с хора
- Предимство е познание в областта на GMP и организация на фармацевтичния поток

Други:
- Задължително добри компютърни способности
- Комуникативност
- Работа в екип
- Стремеж към професионална иновация
- Шофьорска книжка
- Желание за широко професионално развитие
- Възможност за пътуване в командировки в страната и чужбина

Описание на длъжността:
- Налагане ефективност на организацията на производствения фармацевтичен процес в заводите ни в страната и чужбина
- Работа по съответствие на дейността на заводите с регулаторните изисквания (вкл. на GMP)
- Координация на организационната и производствена дейност и реализиране на производствени проекти и проекти за реконструкция и модернизация
- Координация на всички дейности по реализация на производството с установените политики на Софарма Pharmaceuticals
- Решаване на оперативни производствени проблеми




Sopharma


Експерт/Ст. експерт „Регулаторна координация“

в направление „Регулаторна дейност - Европейски процедури“
към дирекция „Медицински и регулаторни дейности“



Изисквания за заемане на длъжността:

- Висше образование в съответната на длъжността професионална област, като фармация, химия, биология, или в областта на информационните технологии.
- Познания в областта на лекарствената регулация: трябва да познава структурата на регистрационното досие и изискванията на ЕС към регистрационната документация;
- Опит в областта на регулаторни дейности и/или електронни бази-данни в фармацевтична индустрия /или в държавни регулаторни органи/ ще се счита за предимство.  
- Отлични компютърни умения: трябва да може да работи добре със специализирани системи и бази-данни.
- Отлично владеене на английски език: трябва да може да води бизнес кореспонденция по съвременни изисквания.
- Добри комуникативни умения и умение за работа в екип.

Основни функции на длъжността:

- Подготовка на регистрационна документация в електронен формат съгласно изискванията на ЕС: създаване на структура на досие за нова регистрация в електронната система за документооборот, пълно окомплектоване на документация в електронен формат (eCTD), публикуване и валидиране на досието;
- Комуникация с компанията, която поддържа софтуера на електронната система за документооборот;
- Обучение и подпомагане на колеги, които извършват подготовка на документация в електронната система.

Ние предлагаме:

- Отлични условия на труд в престижна и динамично развиваща се компания;
- Интелигентна среда с възможност за много контакти в страната и чужбина;
- Възнаграждението е обвързано със заплата и социален пакет за позицията.
- Работното място е в офиса на дирекция „Медицински и регулаторни дейности” – София, кв. Дървеница, бул. „Кл.Охридски“ 3.

Срок за кандидатстване – до 01.09.2014 г.
Начин за кандидатстване – чрез мотивационно писмо и автобиография със снимка