BG | EN | RU |
Престижна награда

Престижна награда

Софарма спечели международна награда за най-креативна реклама с "Трибестан" - "Да вдигнем самолета" станала популярна по време на 19-та ежегодна Европейска конференция за лекарства без рецепта в Атина.


Athens 9th-11th April 2008
Nicholas Hall's Insight 19th European OTC Conference & Action Workshop

От 9 до 11 Април 2008 г.  в Атина се състоя ежегодната 19-та Европейска конференция за лекарства без рецепта (19th Annual European OTC Conference),  чийто основен акцент бяха  успешните маркетингови стратегии за развитие на сектора на лекарствата отпускани без рецепта.

Конференцията се организира от  Nicholas Hall & Company с участието на представители на всички европейски и мултинационални фармацевтични компании.

В силно конкурентата среда на пазара на фармацевтични продукти, от стотиците заявки в категорията Nicholas Hall's Insight European Creative Award – за най-креативна телевизионна реклама, за гласуване на делегатите бе представена шорт-листа от 12 реклами, сред които и рекламата  „Трибестан” -  "Да вдигнем самолета" - станала популярна и сред делегатите на Конференцията.

По време на Конференцията, в специална тържествена обстановка, бяха обявени победителите в категорията "Nicholas Hall's OTC.newsflash Worldwide Marketing Award", която се присъжда за най-иновативна маркетингова кампания.

Победители тази година бяха фармацевтичните мултинационални производители GlaxoSmithKline, Procter&Gamble и Софарма с „Трибестан".

Оригиналната идея на рекламата на „Трибестан” спечели симпатиите на делегатите на конференцията.

Деликатният хумор е добре приет в средите на лидерите на фармацевтичния маркетинг и крилатата фраза „To turn the plane on” („Да вдигнем самолета”) е обречена на мултинационален успех.  Високата оценка на журито за цялостната маркетингова стратегия, реализацията и резултатите на кампанията „С Трибестан добрите дни са повече” бе представена лично от проф. Никълъс Хол, който връчи наградата  „Worldwide Marketing Award”  на Софарма за „Трибестан”.